• چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۳۴
  • اخبار
  • 1533 بازدید
  • بدون دیدگاه
نشست هم اندیشی رئیس پارک علم و فناوری و معاونین صدا و سیما برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، نشست هم اندیشی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و صدا و سیمای مرکز استان با حضور بابک سعیدی معاون خبر، حجت اله جعفری معاون صدا، هاشمی نصب معاون سیما و سجاد مدنی معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.
اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در این نشست ضمن معرفی ظرفیت های پارک های علم و فناوری در حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان گفت: از آن جهت که هنوز به فرهنگ سازی در حوزه فناوری و تبدیل ایده به محصول نیازمندیم باید گام های دیگری برداشته شود، پیرعلی افزود: هنوز از ظرفیت اصلی و آنچه انتظار است، فاصله داریم، اما با این وجود شاهد اتفاقات و اقدامات خوبی بوده ایم. قبلاً در استان ما کسانی که ایده خوبی برای تولید محصول و تبدیل فناوری به ثروت داشتند، جایی برای معرفی و ایجاد بستر مناسب برای ان ها وجود نداشت؛ اما با اقدامات صورت گرفته در خصوص فرهنگ سازی اکنون از نقاط مختلف استان به پارک علم و فناوری مراجعه می کنند. وی اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و همکاری دو جانبه بتوان در این خصوص اقدامات مناسبی انجام داد.
در ادامه معاون خبر صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حرکت علمی کشور و حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: صدا و سیمای مرکز استان تلاش نموده است دستاوردهای عظیم شرکت های دانش بنیان استان را به نحوه گسترده پوشش دهد همچنین در حوزه فضای مجازی نیز تولیداتی را داشته ایم که شامل چندین موشن گرافیک جهت فرهنگ سازی در زمینه فناوری می باشد. سعیدی خاطر نشان کرد معرفی کارآفرینان برتر، دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و افراد با توانمندی های خاص از طریق صدا و سیما نیاز به تعامل دو سویه و انعقاد تفاهم نامه مشترک برای استفاده از ظرفیت های متقابل صدا و سیما و پارک علم و فناوری نیاز به جلسات تخصصی و فنی و انعقاد تفاهم نامه همکاری می باشد.