• چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۴:۳۲
  • اخبار
  • 1348 بازدید
  • بدون دیدگاه
پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تفاهم نامه همکاری امضا کردند

پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به‌گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری، دکتر اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری در جلسه مشترک با اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری که با محوریت ایجاد و توسعه زیست بوم شرکت¬های خلاق و فناور، راهکارهای رونق گردشگری الکترونیک، تجاری سازی محصولات این حوزه برگزار شد گفت: شاهد هستیم که همراه با ایجاد شرکت های فناور در پارک های علم و فناوری و مراکز علمی کشور، بخش دیگری از شرکت‌ها که عمدتا در صنایع خلاق، خدمات نوین و مبتنی بر فناوری اطلاعات فعال هستند و فعالیتشان بر مبنای خلاقیت، نوآوری می¬باشد، در زیست‌بوم نوآوری استان¬ها شکل گرفته و درحال رشد می باشند که این موضوع در صورت در اولویت قرار گرفتن می¬تواند به رونق بیش از پیش حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بیافزاید.
پیرعلی افزود: ایده خلاقانه در کنار مشاوره، حمایت و آموزش هدفمند می تواند به رونق فضای گردشگری و معرفی ظرفیت های این حوزه کمک کند.
رئیس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در تفاهم نامه¬ی منعقد شده بین طرفین خدماتی چون آموزش، مشاوره رایگان و همچنین ارائه تسهیلات به استارت آپ های فعال و علاقه مند در این حوزه پیش بینی گردیده است.
در این جلسه جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز گفت: ظرفیت‌های به‌ وجود آمده در بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مناسب است که بر روی این ظرفیت ها می بایست کارهای اصولی مبتنی بر نوآوری و خلاقیت صورت پذیرد. در پایان تفاهم نامه همکاری به امضای دو طرف رسید.