• یکشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۰۶
  • اخبار
  • 1086 بازدید
  • بدون دیدگاه
دومین کانون شکوفایی و خلاقیت دانشجویی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

دومین کانون شکوفایی و خلاقیت دانشجویی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در دانشگاه فنی و حرفه ای دختران با حضور دکتر اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری استان، دکتر دهقانی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای و جمعی از مدیران افتتاح شد.

اسماعیل پیرعلی در همین رابطه گفت: با افتتاح این کانون دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران شهرکرد می­توانند جهت تجاری سازی ایده ­های خود از تسهیلات ویژه پارک علم و فناوری بهره مند شوند. پیرعلی این مرکز را دومین کانون دانشجویی پارک علم و فناوری و یازدهمین کانون شکوفایی و خلاقیت استان عنوان نمود و افزود این کانون­ها با هدف ایجاد دسترسی به خدمات پارک علم و فناوری در سطح استان و فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی نمودن ایده های دانش آموزان و دانشجویان ایجاد شده است. رییس پارک علم و فناوری با اشاره به ساختمان جدید آموزشکده کشاورزی شهرکرد اظهار داشت: پارک علم و فناوری در حال بررسی راه های تعامل و همکاری در خصوص راه­ اندازی پردیس فناوری و یا مرکز رشد جامع مشترک با دانشگاه فنی و حرفه ای استان جهت پویا سازی فضا در این دانشکده می باشد.

دکتر علی دهقانی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت دانشگاه فنی و حرفه ای استان گفت: دانشجویان این دانشگاه با توجه به آموزش­های کاربردی در فضای کارگاهی مستعد ایجاد کسب و کارهای فناورانه هستند. دهقانی ضمن ابراز خرسندی از گسترش چتر حمایتی پارک علم و فناوری در دانشگاه فنی و حرفه ای و توسعه اکو سیستم فناوری در این دانشگاه از آمادگی برای همکاری مشترک خبر داد.