• شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
  • اخبار
  • 1043 بازدید
  • بدون دیدگاه
نشست رئیس پارک علم و فناوری با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری جهت پیگیری برنامه¬های توسعه پارک علم و فناوری

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری در این جلسه که با حضور آقای مهندس محمد کاظم منزوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در دفتر ریاست پارک علم و فناوری برگزار شد برنامه های توسعه ­ای پارک علم و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس پارک علم وفناوری در ابتدای این جلسه به  ارائه وضع موجود پارک و وضعیت فعلی شرکت های فناور و دانش بنیان استان ، گردش مالی، میزان صادرات، اشتغال و نیازها پرداخت.

در ادامه مهندس منزوی به رویکرد حمایتی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و استاندار محترم استان از برنامه های پیشنهادی و توسعه ای پارک علم و فناوری و حوزه توسعه زیست بوم کارآفرینی فناورانه در استان اشاره نمود.

در این جلسه مقرر شد تسریع و پیگیری لازم جهت تکمیل ساختمان چند مستاجره پارک علم و فناوری و واگذاری زمین مورد نیاز شرکت­های مستقر از اراضی موجود در پردیس پارک علم و فناوری به شرکت های متقاضی انجام گیرد.همچنین نسبت به تسریع در واگذاری اراضی به شرکت های فناور و دانش بنیان صنعتی ساز با همکاری شرکت شهرک های صنعتی واقع در شهرک صنعتی شهرکرد اقدام لازم صورت پذیرد.

در پایان با توجه به لزوم هدایت سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در بخش دانش بنیان مقرر گردید پس از تهیه بسته سرمایه گزاری با عنوان “احداث گلخانه هوشمند پایلوت و آزمایشگاه مرجع زیست فناوری” اقدامات لازم از طریق معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری  جهت معرفی و جذب سرمایه گذاری صورت پذیرد.