اجرای طرح جهاد فناوری شهید فخری زاده با شعار هر پایگاه مقاومت یک سنگر دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دکتر پیرعلی، با تقدیر از اهتمام ویژه فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم استان به موضوع دانش بنیان، همراهی و همکاری همه سازمان‌ها را در جهت تحقق شعار سال ضروری دانست. ایشان عقد تفاهم نامه همکاری با موضوع اجرای طرح جهاد فناوری شهید فخری زاده با شعار هر پایگاه مقاومت یک سنگر دانش بنیان را گامی لازم و مهم به منظور توسعه زیست بوم فناوری در دور افتاده ترین نقاط استان معرفی کرد.

وی با تاکید بر حضور نیروی انسانی مستعد در قرارگاه های علمی پایگاه های بسیج این طرح را  فرصتی برای فرهنگ سازی  و ایجاد شرکت های فنار و دانش بنیان جدید در سطح استان دانست.

در این نشست سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به استقرار مراکز رشد در سپاه بر لزوم همکاری کارشناسان و مدیران پارک علم و فناوری به منظور ارائه خدمات مشاوره و راهبری به واحدهای فناور مستقر در این مراکز تاکید کرد.

در ادامه این جلسه ضمن معرفی، از طرح جهاد فناوری شهید فخری زاده رونمایی و تفاهم‌نامه اجرای طرح فی ما بین ” سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ” و “پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری” منعقد گردید. از ا هداف این طرح می توان به توسعه فرهنگ کارآفرینی فناورانه و ارتقای سطح ایده پردازی و فناوری در اقشار بسیج و همکاری جهت تقویت زیست بوم فناوری و دانش بنیان استان اشاره کرد.