• یکشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۲
  • اخبار
  • 1368 بازدید
  • بدون دیدگاه
انعقاد تفاهم نامه اجرای طرح دستیار فناوری بین پارک علم و فناوری و دانشگاه علمی کاربردی استان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری در نشست مشترک پارک علم و فناوری و دانشگاه علمی کاربردی که با هدف امضای تفاهم نامه بین پارک علم و فناوری و دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد، رئیس پارک علم و فناوری تربیت نیروی متخصص و ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاهی را یکی از رسالت های اصلی پارک علم و فناوری دانست.

دکتر اسماعیل پیرعلی گفت: در این راستا یکی از برنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را اجرای طرح دستیار فناوری است. وی هدف از این طرح را بهبود توانمندی دانشجویان در حوزه مهارت‌های مرتبط با کسب و کار و توسعه فردی برای شکل گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین بیان کرد. رئیس پارک علم و فناوری در ادامه ایجاد زمینه‌های مشترک برای بهره مندی از توانمندی‌ها و خدمات متقابل پارک و دانشگاه و تقویت واحد‌ها و شرکت‌های دانش بنیان با تامین نیروی انسانی را از دیگر اهداف مدنظر در این تفاهم نامه ذکر کرد.

در این نشست بهروز شایق بروجنی رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایجاد فرصت‌های شغلی برای دانشجویان و دانش آموختگان در واحد‌های فناور را از اهداف مد نظر این تفاهم نامه بیان کرد. وی خاطر نشان ساخت اجرای این تفاهم نامه گامی موثر در توانمند سازی دانشجویان و بالا بردن بهره وری شرکت های فناور و دانش بنیان است.