• پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۴۶
  • اخبار
  • 909 بازدید
  • بدون دیدگاه
پشتیبانی از بانوان فعال در حوزه زیست‌بوم فناوری

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری صبح امروز همزمان با سفر رییس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری از مراکز رشد و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری این استان بازدید کرد و از در نظر گرفتن اعتباراتی به منظور حمایت از بانوان فعال در حوزه زیست بوم فناوری خبر داد.

به گزارش روبط عمومی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری انسیه خزعلی در بازدید روز پنج شنبه 19 خردادماه 1401 و در راستای سفر استانی دولت به چهارمحال و بختیاری انجام شد از نزدیک در جریان فعالیت های شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری قرار گرفت.

وی در جریان این بازدیدها گفتگویی هم با بانوان مستقر در این پارک داشت و فعالیت های این شرکت ها را بسیار ارزشمند و شایان توجه و حرکتی مهم  در روند توسعه استفاده از فعالیت های دانش بنیان ارزیابی کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده رییس جمهور در ادامه حضور در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از تعدادی کارگاه های تولید دانش بنیان بازدید کرد و با نمونه هایی ازدستاوردهای تولیدی  این کارگاه ها آشنا شد.

این مقام مسئول در پایان این بازدید با ابراز امیدواری از پشتیبانی ها و حمایت های مادی و معنوی صورت گرفته در جهت تولید و تجاری سازی محصولات دانش بنیان و فناور بانوان فعال در این حوزه گفت: قطعا حمایت­ها در جهت پرداخت تسهیلات و تسریع در امر صدور مجوزها انجام خواهد گرفت. اعتباراتی برای بانوان فعال در حوزه زیست فناوری استان در نظر گرفته شده که در مصوبات استانی ریاست محترم جمهور به صورت کامل محقق خواهد شد.