• یکشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۱
آیین کلنگ زنی و واگذاری اراضی به شرکت ­های دانش ­بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری با حضور استاندار استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری چهارمحال و بختیاری در راستای حمایت از شرکت­های دانش بنیان و فناور و به منظور تسریع در ایجاد زیر ساخت ها در فرآیند تجاری سازی محصولات ایشان، واگذاری  4.5 هکتار از اراضی شهرک صنعتی شهرکرد به شرکت­های فعال در حوزه صنایع فلزی و شیمیایی مستقر در پارک علم و فناوری با حضور استاندار استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی.

در این مراسم دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری واگذاری این اراضی را در جهت کاهش نگرانی شرکت های حوزه صنایع فلزی و شیمیایی در باب تامین زمین دانست و گفت: فضای بعدی نیز برای شرکت­های حوزه غذا و دارو  و بیو تکنولوژی در پردیس پارکم علم و فناوری افتتاح خواهد شد.

در این برنامه استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار سال، تحقق این امر را در گرو تبدیل اقتصاد کشور به اقتصاد دانش­بنیان و افزایش بهره وری دانست. ایشان با اشاره به بازدید خود از پارک علم و فناوری به نیاز مبرم توسعه فضای فعالیت­های شرکت­های دانش بنیان و فناور مستقر تاکید کرد.

این عرصه به مساحت 4.5 هکتار قابل واگذاری به شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در حوزه صنایع فلزی و شیمیایی واقع در فاز 3 شهرک صنعتی شهرکرد می باشد.