• سه شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
  • اخبار
  • 1163 بازدید
  • بدون دیدگاه
نشست مشترک پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان

بررسی نیازهای فناورانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با حضور شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، در این نشست که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری، با معرفی زمینه‌ها و توانمندی‌های شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک بر تعامل پارک و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه  گفت: اعلام نیازهای فناورانه شرکت نفت و ارائه راه حل‌های کاربردی توسط شرکت­های دانش بنیان و فناور، در این نشست ها شکل خواهد گرفت.

ساسان تیموری مدیر منطقه پخش و پالایش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توانمندی واحدهای فناور  پارک علم و فناوری استان در حوزه نفت، فنی مهندسی و ICT افزود ارتقای ارتباط میان شرکت نفت و پارک می‌تواند بسیاری از نیازها و چالش‌های ما را مرتفع نماید. تیموری ضمن تشریح وظایف شرکت نفت، به بیان نیازهای فناورانه شرکت نفت پرداخت. وی تامین، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی، سامانه های هوشمند سوخت، بهینه سازی و طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) جایگاهای سوخت را جز نیاز فناورانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عنوان کرد و گفت با توجه به رسالت محول شده به این مجموعه، شرکت خواستار ارتباط و تعامل با مراکز علمی، پژوهشی و فناوری به خصوص واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان هستیم.  

در ابتدای این نشست 15 شرکت دانش بیان و فناور مستقر در پارک به بیان توانمندی های خود در حوزه نفت، فنی و مهندسی و  ICTپرداختند.