• دوشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۰۵
  • اخبار
  • 1117 بازدید
  • بدون دیدگاه
شورای مرکزی روابط‌عمومی‌های چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری نشست مجمع عمومی روابط‌عمومی‌های چهارمحال و بختیاری در محل سالن جلسات شهید مردانی استانداری استان برگزار شد. در این نشست غلامعلی حیدری استاندار استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ قلب مردم ایران را جریحه‌دار کرد، اظهار کرد: زائران و نمازگزاران به وحشیانه‌ترین شکل ممکن ترور شدند، این مسئله مردم را در دفاع از انقلابشان مصمم‌تر می‌کند و شاهد محکومیت خودجوش این اقدام توسط مردم بودیم.

وی با تاکید بر اینکه باید موانع اطلاع‌رسانی سریع و صحیح در دستگاه‌های اجرایی برطرف شود، گفت: کار جهادی نیازمند اطلاع‌رسانی جهادی است، نباید کارها را معطل امکانات و تجهیزات کنیم، در بحران آب شهرکرد این مسئله نمود عینی داشت و کار ۶ ماهه در کمتر از ۱۰ روز انجام شد.

حیدری بیان کرد: روابط‌عمومی‌ها با امکانات فعلی باید کار جهادی انجام دهند، دشمن با قدرت رسانه از کاه کوه می‌سازد، افسران جنگ رسانه‌ای روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی هستند و باید با اقدامات دشمن مقابله کنند، هنر اصلی این است که با امکانات موجود جنگ ادراکی را آغاز کنند.

وی در پایان تاکید کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی نیازمند محتوای رسانه‌ای برای انتشار هستند، باید این محتوی توسط روابط‌عمومی‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.