نشست مشترک پارک علم و فناوری و شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری؛ در راستای انعقاد تفاهم نامه مشترک پارک علم و فناوری و فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری، روز یکشنبه 29 آبان ۱۴۰۱، مدیر عامل شرکت فولاد سفید دشت به همراه چند تن از معاونین خود از پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.
این نشست با هدف بررسی توانمندی های شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک و در راستای تقویت همکاری های فی مابین و با حضور رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، مدیر عامل شرکت فولاد سفید دشت برگزار شد. 
دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، در خصوص اهمیت ایجاد دفتر مشترک پارک علم و فناوری و فولاد سفید دشت و برنامه‌های پارک علم و فناوری در این مهم، به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه دکتر پیرعلی، فعالیت ها و سوابق پارک علم و فناوری را تشریح نمود و گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو در خصوص نحوه بهره برداری از دفتر مشترک ارائه شد.

در این نشست محمود ارباب زاده مدیرعامل فولاد سفید دشت ضمن ابراز خرسندی از فعالیت شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری، حمایت خود را در استفاده از محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان مستقردر پارک علم و فناوری در راستای برآورده کردن نیازهای فناورانه مجتمع فولاد سفید دشت اعلام کرد.

در این جلسه تعدای از شرکت های دانش بنیان در حوزه کالیبراسیون، الکترونیک و تله متری، زیست فناوری و پتروشیمی به بیان توانمندی های خود در حوزه فولاد پرداختند.

در ابتدای این برنامه  از آخرین دستاورد شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری صنعتی و مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری بازدید صورت گرفت.