• سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۰۲
  • Uncategorized، اخبار
  • 1634 بازدید
  • بدون دیدگاه
اولین آزمایشگاه کالیبراسیون استان چهارمحال و بختیاری در پارک علم و فناوری افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری روز چهارشنبه 19 اردیبهشت اولین آزمایشگاه کالیبراسیون استان چهارمحال و بختیاری در پارک علم و فناوری افتتاح شد.

دکتر اسماعیل پیرعلی گفت: این آزمایشگاه با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال با همکاری شرکت “اندیشه نگار بهفام” و با هدف ارائه خدمات کالیبراسیون فشار و دما به شرکت های دانش بنیان و فناور استان در پارکم علم و فناوری افتتاح به بهره برداری رسید ه است. رئیس پارک علم و فناوری افزود: این شرکت در سال 96 به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات فناورانه در پارک علم و فناوری مستقر شد و باتوجه به تجربه مناسب و مؤثری که در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی و آزمون و همچنین خلاء وجود یک آزمایشگاه کالیبراسیون در استان، اقدام به ایجاد و تجهیز اولین آزمایشگاه کالیبراسیون در استان چهارمحال ‌و بختیاری نمود.

حامد احمدی مدیرعامل شرکت اندیشه نگار بهفام در آیین افتتاحیه این آزمایشگاه اظهار داشت: خدمات این آزمایشگاه در خصوص کالیبراسیون انواع گیج فشار پنوماتیکی و هیدرولیکی، انواع گیج خلا، انواع ترانسمیتر فشار، نواع ترموکوپل، انواع حسگر مقاومتی دما RTD، انواع دماسنج مایع در شیشه، انواع دماسنج عقربه ای، انواع نشانگر های خرارتی، انواع دماسنج دوفلزی، انواع محیط های حرارتی شامل (کوره – آون-انکوباتور-فور-حمام-اتوکلاو و … می باشد که علاوه بر پاسخ دهی به نیازهای شرکت های استان می تواند به شرکت های دیگر استان ها نیز خدمات ارائه دهد. وی تاکید کرد:  این آزمایشگاه در صورت حمایت صنایع استان می تواند زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را نیز فراهم آورد.