مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان بروجن راه اندازی می شود

نشست مشترک پارک علم و فناوری با فرمانداری و مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان بروجن به منظور بررسی و هم اندیشی در خصوص راه اندازی مرکز رشد شهرستان بروجن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری این نشست با حضور رییس پارک علم و فناوری، معاون عمرانی فرمانداری بروجن، رییس دانشگاه پیام نور بروجن، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن، ریس شورای شهر بروجن و نمایندگانی از سازمان آموزش و پرورش، آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه فنی و حرفه ای بروجن برگزار شد.

در این نشست اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و

فناوری استان گفت: در سال 96 پارک علم و فناوری با همکاری دانشگاه پیام نور بروجن موفق به راه اندازی مرکز نوآوری در این شهرستان شد که در حال حاضر 9 تیم در این مرکز مشغول فعالیت هستند. پیرعلی با اشاره به ظرفیت شهرستان بروجن هم از لحاظ صنعتی و هم از لحاظ علمی و سابقه فرهنگی، از پیگیری های لازم جهت دریافت مجوز مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بروجن از شورای گسترش آموزش عالی خبر داد و افزود: این مرکز با هدف حمایت از افراد مستعد و خلاق با چشم انداز توسعه فن آفرینی و تکمیل اکو سیستم فناوری در شهرستان بروجن، بستر

 

سازی جهت پیاده سازی ایده های نو مبتنی بر دانش و ایجاد زمینه مناسب جهت ظهور و بروز خلاقیت نیروهای جوان راه اندازی خواهد شد. رییس پارک علم و فناوری استان ارائه خدمات مشاوره ای، منتورینگ، تسهیلات، فضای کاری، امکانات اولیه جهت پیاده سازی ایده و هم افزایی واحدهای مستقر را از مهمترین مزایا و خدمات مرکز رشد عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد راه اندازی این مرکز در ایجاد اشتغال جوانان تحصیلکرده و کارآفرین شهرستان بروجن موثر باشد. در پایان پیرعلی مهمترین نیاز مرکز رشد بروجن را ساختمان و فضای مناسب عنوان کرد که مقرر شد سازمان های حاضر در جلسه ساختمان های مناسب خود را در این زمینه معرفی نمایند.